Home / Servicii / Transport / Mutari mobila pentru firme

Mutari mobila pentru firme

mutari mobila

Continuam mini-seria noastra de articole pe tema particularitatilor ce apar in cursul operatiunilor de mutari mobila cu situatiile prezente la mutarea unui sediu de firma mai mare. Un astfel de sediu implica inca de la bun inceput o firma de genul show-room sau cu birouri dispuse pe un etaj intreg asu chiar mai mult. Aici, particularitatea cea mai mare o consta in cantiatea si numarul articolelor de mobilier prezente ce necesita a fi mutate. Daca in cazul unei operatiuni de mutari mobila pentru o familie, logistica este una simpla si oferita de catre echipa de mutari mobila in sine, la firmele mai mari, aceasta este mult mai complexa, iar solutiile trebuiesc construite ca atare. Suntem Professional Movers iar scopul nostru este acela de a va usura relocarea prin intermediul serviciilor noastre.

Particularitatile unei mutari mobila pentru firme

In cazul operatiunii de mutari mobila pricinuita cu ocazia relocarii firmei de la un sediu la altul, particularitatea situatiei este data de numarul mare de obiecte de mobilier ce trebuiesc transportate. Pentru a usura acest proces dar si pentru a reusi atingerea unui timp cat mai bun al intregului proces de mutari mobila, Professional Movers va pune la dispozitie propriul expert in logistica. Acesta este un membru al echipelor noastre ce are ca si sarcina planificarea tuturor pasilor dar si sa ofere solutii optime si prompte pentru orice dificultate aparuta sau ce poate interveni in cursul procesului de mutari mobila.

Datorita numarului mare de articole de mobilier, planificarea este singura metoda prin care suntem siguri ca nu lasam nimic in urma. Spre deosebire de alte companii de profil, inainte de orice tip de mutari mobila pentru firme, alaturi de client premergator procesului de mutare, are loc o catalogare atenta a tuturor bunurilor ce urmeaza a fi transportate. Mobilierul este dezasamblat, pentru a usura manipularea si transportarea, iar fiecare parte a acestuia este etichetata si trecuta intr-un software de evidenta.

Mutari mobila pentru firme, in mod eficient

Manipularea mobilierului este efectuata cu mare grija, pentru a provoca stricaciuni. De asemenea, odata ajunsi la noul sediu, procesul de mutari mobila se finalizeaza cu montarea la loc a mobilierului. Aici vine in ajutor acel proces de catalogare, astfel timpul necesar gasirii pieselor de mobilier este scurtat considerabil. De asemenea, tot datorita catalogarii, cunoscand destinatia mobilierului respectiv, reusim ca la indicatiile clientului sa pozitionam in mod corect si rapid toate articolele de mobilier in noul sediu, fara a fi necesara o mare perioada de timp.

In concluzie, toate procesele ce fac parte din cel de mutari mobila sunt planificate si gandite astfel incat intreaga desfasurare de forte sa fie una cat mai concisa, rapida cu rezultate optime, atat pentru client cat si pentru noi. Iar cum in cazul firmelor si nu numai, timpul inseamna bani, diminuarea semnificativa a timpului necesar unei mutari mobila duce in mod direct la profit.

Va asteptam pe siteul nostru, www.professionalmovers.ro pentru a afla detaliile necesare dar si pentru a consulta un expert telefonic. Cu noi, orice relocare, in Bucuresti, provincie sau diaspora devine mult mai usoara si sigura!

About admin

Comments are closed.

Scroll To Top