De foarte multe ori prin interactiunile pe care le avem ca persoane cu diverse evenimente, am intalnit insignele ca semne distincte ce marcau evenimentul in sine. Colorate de istorie si semnificatii, insignele au fost si vor ramane obiecte ce constituie o valoare sentimentala si materiala.

Insigne-XoN0I

Purtate la rever si confectionate din diverse materiale, ele intrunesc un simbol al unui eveniment sau al unei institutii, comemorarea unor personalitati sau competitii sportive.

Marcate si ele de avantul tehnologic, insignele au trecut prin diferite etape in ceea ce priveste materialul folosit pentru realizare si sistemele de prindere.

Colectionarii sunt de parere ca cele mai valoaroase astfel de obiecte sunt cele metalice si emailate care se confectionau destul de dificil.

Considerate si ca un procedeu de comunicare, insignele sunt folosite pentru publicitatea mixta iar varietatea modurilor de confectionare le dau o anumita valoare.

Inaintand in timp si parcurgand spatiul dintre simbolul pus la rever si reprezentarea grafica virtuala, insignele si creatorii lor le-au adaptat si la lumea virtuala ca un mijloc de comunicare a unor evenimente sau punerea in valoare a unei firme.

In Oradea, firma Mico Promotion are in obiectul de activitate si crearea de insigne. Echipa de la Mico Promotion ofera clientilor sai o gama variata de materiale promotionale printre care se numara si diverse modele de insigne pe care le executa cu imaginatie, la o calitate superioara. Atentia pentru fiecare detaliu face ca insignele produse aici sa fie deosebite si sa intruneasca exigentele clientilor. Adaptata la rapiditatea cu care se dezvolta piata de materiale promotionale, Mico Promotion dispune de trei categorii de insigne: insigne de metal stantate si umplute cu email lichid, insigne din cupru stantate fara email si cele metalice cu printare digitala direct pe materialul de baza.

Considerand insignele ca facand parte din produsele de reclama speciala, cei de la Mico Promotion le considera flexibile si atractive, potrivite pentru marketing-ul mixt.

Crearea de asemenea obiecte pentru reclama a devenit in secolul nostru o adevarata arta care transpune pe suprafete mici o intreaga poveste despre o firma sau un eveniment, exprimata prin culori si simboluri care comunica mai mult decat cuvintele.